Kontakt os venligst via reklamationsformularen, som du finder her eller under "Kontakt os" på vores kundeservicesider. Vedhæft 2-4 billeder af skaden og eventuelt beskadiget emballage, gerne taget fra forskellige vinkler. Beskriv feilen så detaljert som mulig, når du oppdaget den, og hvordan den oppstod (hvis du vet dette). Hvis din større/tungere vare blev leveret med synlige transportskader, læs mere her: Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
Kundeservice vender tilbage til dig så hurtigt som muligt med forslag til en løsning baseret på, hvad der er galt med varen. Mulige løsninger kan være prisnedsættelse, at du returnerer varen til os, ombytning af en del af varen/hele varen eller i enkelte tilfælde reparation. Vi anbefaler, at du venter med at returnere varen, indtil vi har vendt tilbage til dig.
Hvis du ønsker at returnere varen direkte uden at kontakte os, bedes du følge returinstruktionerne, som fulgte med leveringen. Vær venlig at angive, at varen er beskadiget, så reklamationen ikke forveksles med en almindelig retur. Husk at gemme den kvittering, du modtager fra forhandleren, indtil du modtager en bekræftelse på, at din reklamation er blevet håndteret af os. Har du betalt med Elpys 14-dagen faktura, bør du også sætte din faktura på pause for returnering hos Elpy.
Læs mere om, hvilke regler der gælder for en reklamation her: Hvad gælder hvis jeg vil reklamere en vare?