Når vi har sendt din bestilling, modtager du en leveringsbekræftelses-e-mail fra os. Du kan spore din levering ved at klikke på knappen "Spor din pakke" eller "Spor pakke" i e-mailen, afhængigt af om varerne er opdelt i en eller flere pakker. Nogle gange går der et par arbejdsdage, før pakken er registreret hos fragtmanden og kan spores, så vær lidt tålmodig.
Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvordan fungere hjemmelevering af pakker med PostNord?
- Hvordan fungere hjemmelevering af større varer med PostNord?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvordan leveres postpakker der er længere end 140 cm?
- Har i en fysisk butikk?
- Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Hvordan fungere hjemmelevering af større varer med Bring?
- Hvordan fungerer levering med Dao?