Vi har et stort udvalg, der inkluderer både mindre og større varer. Nogle varer opbevares hos vores eksterne leverandører og sendes direkte fra deres lager til dig, mens andre sendes fra vores eget lager. Varerne kan have forskellig leveringstid, og der kan også være begrænsninger i, hvor stor en volumen en pakke må have, før den skal opdeles i flere. Derfor kan din bestilling blive opdelt i forskellige pakker eller leveringer. Du kan altid se den estimerede leveringstid for hver pakke i kassen før du afslutter dit køb, samt på ordrebekræftelsen.
Hvorfor bliver min ordre opdelt i flere pakker eller leveringer?
- Hvordan fungere hjemmelevering af pakker med PostNord?
- Hvordan fungere hjemmelevering af større varer med PostNord?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvordan leveres postpakker der er længere end 140 cm?
- Hvordan kan jeg bestille til en anden adresse?
- Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Hvordan fungere hjemmelevering af større varer med Bring?